משחה רט אוויט וניאו מדרול
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כחצי שנה רופאת עור נתנה לי את שתי המשחות רט אוויט (0.025)וניאו מדרול לטיפול באקנה קל וכתמים בעור, השתמשתי בהם בערך כחודשיים ערב אחד רט אוויט וערב לאחר מכן ניאו מדרול והספקתי את השימוש בהם, שאלתי היא אם יש להם תוקף מסויים וניתן לשוב ולהשתמש באותם המוצרים שנשארו לי בבית ללא שימוש או לרכוש חדשים?
גל שלום, על כל תכשיר רפואי יש תאריך תפוגה. יש לודא תאריך זה וחידוש מרשם אצל רופא עור/ משפחה בקופת חולים. רפואה שלמה,