כדור מינצוקלין .....
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני אמורה לקחת כדור מינצוקלין וקשה לי בבליעת כדורים האם מותר לפתוח את הקפסולה ולשתות את האבקה או שיש תחליף אחר לאנטיביוטיקה בתרחיף או באבקה? תודה.
שלום רב, אין לפתוח את הכמוסות של הכדור או ללעוס, ולא מוכרת לי פורמולציה אחרת של טיפול זה. פתיחת הכנוסה לאבקה יכולה לגרום לכיבים בושט. ניתן לבלוע את התרופה עם יוגורט בצהריים אך להימנע מנטילת מוצרי חלב רבים עם התרופה. יש להימנע משכיבה חצי שעה לאחר נטילתה. במידה ועדיין קיים קושי בבליעתה יש לפנות לרופא עור מטפל להחלפת טיפול. רפואה שלמה,