פיגמנטציה הורמונלית
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש שתי בתרכובת קליגמן לפיגמנטציה בשפם הורמונלית פוסט טראומתית ובמקום להבהיר עשה יותר גרוע יש משתי לפי הוראות ובחורף עם מקדם הגנה אני שחומה שמתי בלחיים לבדוק עם זה עובד וזה הבהיר אבל את הפיגמנטציה זה פשוט עשה שחור יותר בעבר יש משתי באזומד שעשה גירוי אדום מה אפשר לעשות
שלום רב, יש להפסיק מריחת תרכובת קליגמן במידה ועשתה החמרה בפיגמנטציה ויש להמשיך להקפיד על קרם הגנה עם מקדם הגנה spf 50 בכל יציאה לשמש. לצורך המשך טיפול יש לפנות לרופא עור במרפאה. רפואה שלמה,