נקודה אדומה ושטוחה על האף
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמתי לב בחודש האחרון לנקודה אדומה ממש קטנה ושטוחה על האף ( כנראה שהיא קיימת 3-4 חודשים כבר) ונראה שמסביבה יש נימי דם קטנטנים רציתי לשמוע חוות דעת לגבי זה , כמו מה זה נראה לך ? והאם זה יכול להיות מסוכן? זה נראה ממש חלק מהעור ולא בולט שאיזושהי צורה , זה גם לא מורגש ולא כואב , פשוט מציק לי בעין . תודה מראש
עדי שלום, נקודה אדומה על האף יכולה לנסוע ממספר גורמים. לרוב מדובר בהרחבת כ״ד שטחיים בלבד אך יש צורך בבדיקת רופא עור במרפאה לצורך אבחנה מדויקת. רפואה שלמה׳