רוזציאה- שימוש בקרמים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מאובחנת ברוזציאה ומשתמשת כל ערב ב Acnil Rose. לא מזמן קניתי La roche posay effaclar duo(+) בשביל לטפל בפצעים בודדים שמופיעים מידי פעם ופוסט אקנה. רציתי לדעת אם אפשר להשתמש בקרם הזה על כל הפנים במצב של רוזציאה כי יש בו חומצה סליצילית והאם ניתן למרוח את שתי הקרמים בו זמנית על הפנים? לא תיהיה תגובה בין המרכיבים שתחמיר את מצב הפנים? תודה מראש (:
אוה שלום, Effaclar H מיועד לעור הנוטה ליובש כמו למשל תוך טיפול ברואקוטן עבור אקנה. מומלץ לא לערבב בין תכשירים אלו. כדי לטייב את הטיפול מומלצת בדיקת רופא עור במרפאה. רפואה שלמה