רט אויט 0.025% ושימוש בחומצות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני משתמשת בחומצות כמו חומצה סלצילית, חומצה גליקולית,נימיניאמיד, אפלא אלבורין וכדומה, אשמח לדעת אם יש חומצה שמומלץ להימנע בה לגמרי משימוש בזמן שימוש ברט אויט או שניתן פשוט לא באותו ערב? תודה!
שלום רב, לא ברורה האינדיקציה לצורך השימוש בתכשירים אלו. האם הפרעת פיגמנטציה? בברכה,
הרטאוויט להחלמה של צלקות עקב אקנה ובאופן כללי לשיפור מראה ובריאות העור...בנוסף לשאלה הקודמת, יש לי שגרת טיפוח מלאה בחומצות וחומרים פעילים וחוששת שאם אוסיף רטאוויט זה יהיה מוגזם והעור לא יעמוד בזה, אשמח לדעתך, תודה!