אטופיק דרמטיטיס וחיסון קורונה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אהלן, יש בעיה למי שסובל ממחלה כל שהיא שקשורה למערכת החיסון (מוחלשת/מוגברת) לעשות את החיסון לקורונה?? (בשל חשש למשהו אוטואמונית)
יוגב שלום, לחולי אטופיק דרמטיטיס אין מניעה מביצוע חיסון קורונה. עם זאת, יש להיועץ עם רופא עור מטפל. רפואה שלמה
ד"ר היי 1.עם אין מניעה לחיסון קורונה באטופיק דרמטיטיס אז למה בכל זאת המלצתך ליועץ עם הרופא המטפל מה בכל זאת החשש ? *האם יש המלצות חריגות לחולי אטופיק דרמטיטיס לגבי חיסון קורונה? *האם יש מקרים שלא מחסנים מקורונה חולי אטופיק דרמטיטיס ? *האם הרופא המטפל יודע טוב ממך על החיסון ? *הרופא המטפל מכיר אותי מס' חודשים ומנגד החיסון "חובה" אז למה אתה ד"ר משאיר מקום לתהיות ? בכבוד רב