צלקות מהרחבות באוזניים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפניי שנה בערך הרחבתי את האוזניים שלי (מקווה שאת מכירה את ההליך) באמצעות טייפים מיוחדים, בטיפשותי לא המתנתי מספיק זמן בין מידה למידה ובסופו של דבר הסרתי את ההרחבות כי הם גרמו לי לכאב רב, שוב, עשיתי את זה בצורה ממש גרועה, בכל מקרה באוזן ימין נותרה מין גולה לא יפה שלא עוברת.. אשמח להמלצות מה לעשות עם זה כי מעבר שזה לא חינני זה כואב מידי פעם במיוחד כשאני שמה עגילים נופלים ולא צמודים.
תמונה
ממליצה להסיר את העגיל / העגילים באיזור וללכת לבדיקת רופא. יתכן וזה נגרם מהפציעה בעור אך יצכן גם שזה נובע מדלקת עור למגע לעגיל. יש לבצע בדיקה. בהצלחה,