ביופסיה מהעור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי פריחה שרופאי העור לא הצליחו לזהות ולכן עשו לי ביופסיה. השאלה שלי, האם ביופסיה תגיד באופן חד משמעי מה יש לי? הפריחה מגרדת ולכן יש סביבה גם אדמומיות מהגירוד ואני חושב שהם לקחו חתיכה לא מהפריחה אלא מאיפה שסתם נהיה אדום מגירוד, גם במצב כזה תהיה תשובה וביופסיה תגיד משהו? תודה
ביופסיה יכולה לתת תשובה חד משמעית אך לא בכל המקרים, לרוב היא לכל הפחות מכוונת את הרופא אל המחלה שממנה אתה סובל. מיקום הביופסיה הוא קריטי שכן לקיחת ביופסיה ממקום לא מייצג עלולה לפגוע בתוצאה. בהצלחה,