רטאויט 0025% כאבי ראש - האם יש קשר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התחלתי להשתמש ברטאויט, ואני לא יודעת אם יש קשר אבל לאחרונה יש לי יותר כאבי ראש. עוד לא הצלחתי לשים אצבע אם זה קורה אחרי הרטאויט או לא. למשל שלשום בלילה שמתי את הרטאויט, ואתמול בלילה התחיל לי כאב ראש. האם ייתכן כי יש קשר? ראיתי בעלון לצרכן שזו תופעת לוואי שקורית לעיתים קרובות. האם זה בסדר?
יש להפסיק את הטיפול ולגשת לבדיקת רופא. יש לשלול תופעה שנקראת פסאודוטומור צרברי, תופעת לוואי מאוד לא שכיחה עם טיפול מקומי אך מדובר בתופעת לוואי קשה ולכן יש לשלול אותה. ממליצה להפסיק מיד את הטיפול ולגשת לבדיקת רופא משפחה.