המסכה עושה לי חיכוך עם העור ופצעים.
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, המסכה בקו הלסת עושה לי פצעים. בסנטר יש 2 גדולים בלי מוגלה אבל כל העור ממש נפוח. בקו הלסת מתחת לסנטר גם מעין פצעים. ובקו הלסת בלחיים העור נהיה מגורגר כמו חררה ( בלי צבע) רק כשנוגעים מרגישים. שמתי ח. סליצילית. זה טוב? מה אפשר לעשות? העור שלי בגדול יבש וללא בעיות לא מטפלת אצל קוסמטיקאית בגדול לא מתאפרת ושוטפת פנים אחרי מסכה. ולא נוטה לשים קרמים.
לא ממליצה על חומצה סליצילית. יתכן ומדובר באקנה הורמונלית שנוטה להופיע באיזור הסנטר או דלקת עור למגע לאחר מהחומרים במסכה. לא ניתן לדעת ללא בדיקה. יש לגשת לבדיקת רופא עור לקבלת אבחון והמלצה על טיפול ובירור תואם עבורך. בהצלחה,