פצע בפין בעקבות שימוש ממושך בקטטר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, עקב שימוש ממושך בקטטר נוצר אצלי פצע בפין. הפצע כואב. ביקרתי אצל רופא עור ואורולוג, קיבלתי שלל משחות שלא עזרו: ESRACAIN 2%, 5%, SINTOMYCIN 5%, 3%, TEVACUTAN, DERMACOMBW, TRIDERM, INSTILABEL, FUCIDIN-שרף מאוד, וגם משחת אמלה. מה ניתן לעשות? הפצע מציק לי משום שאני נזקק לצנתורים עצמיים. תודה רבה על המענה.
יש לגשת לבדיקת רופא עור, לא ניתן להמליץ על טיפול ללא בדיקה. באם הפצע כרוני ניתן לקבוע תור למרפאת כיבים בביח איכילוב. טלפון 036973583 מייל [email protected] בהצלחה,
תודה רבה.