שאלה ...............
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלושה חודשים סובלת מנשירת שיער וגירודים עזים בקרקפת הייתי אצל רופא עור ,ושום טיפול לא עזר ,אציין שאין לי קשקשים ואין לי פריחה , פשוט גירוד בקרקפת כבר שלושה חודשים וגם בדיקות דם תקינות , מה ניתן עוד לעשות ,האם יש צורך לבקש ביופסיה של הקרקפת? ..
ממליצה לקבוע תור למרפאת שיער בבית חולים איכילוב. אחרי בדיקה יוכלו להחליט על המשך בירור (שיכול לכלול גם ביופסיה עורית מהקרקפת) וכמובן להתאים לך טיפול. ניתן לקבוע תור ב036973585 או במייל [email protected]