יבלות - טיפול בורומאל
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי יבלות בכף היד והרופא נתן לי מרשם לורומאל שאני צריכה לשים פעמיים ביום עד שנעלם. השאלה היא מה זה עד שנעלם? אני משתמשת בורומאל כבר כמה ימים והיבלות הפכו לשטוחות ונשאר עור ורוד אבל עדיין בצורה של היבלת, וחלק מהן טיפה מדממות ונראות כמו פצע שהגליד. האם צריך להפסיק את השימוש במצב כזה ולחכות שיחלים? כי זה לא נשמע הגיוני שהעור יחזור לעצמו בדיוק כפי שהיה לפני היבלת אם אני אמשיך להשתמש בורומאל. גם היבלות נראות בצבע הרבה יותר בולט עכשיו. תודה.
יש להפסיק את הטיפול ולפנות לבדיקת רופא עור למשך מעקב והחלטה על המשך טיפול.