פצע
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי , לפני כמה ימין יצא לי חצקון פנימי מאוד כואב ברווח שבין העיניים . ניסיתי לפוצץ אותו אך ללא הצלחה . הרגשתי שהוא התפוצץ אבל בתוך העור .. המקום סביב החצקון התנפח טיפה וכואב לי לא רק איפה שהחצקון היה אלא גם מסביב.. זה משהו רציני שדרוש בדיקה? או פשוט לתת לזה לעבור?
שלום, רושם כי מדובר בציסטה בעור. הציסטה היא בלוטת הפרשה שפתח ההפרשה שלה נסתם. ההפרשה נאגרת מתחת לעור. לעיתים מלווה בריח ועשויה להזדהם. ממליצה לפנות לרופא עור לאבחון וטיפול במידת הצורך. בהצלחה!