שאלה על רואקוטן והנקה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 40 וסובלת מאקנה תקופה ארוכה. לאחרונה התחלתי טיפול ברואקוטן לפני כשבוע. הנקתי את הבן שלי עד גיל יחסית מאוחר, עכשיו הוא בן 6 ומדי פעם בא אלינו למיטה ו"מתנחם" בלילה ומתחבר לציצי. בעקרון כבר אין לי חלב (גם על פי מה שהבן שלי אומר), אבל היום שמתי לב שאולי בכל זאת יש קצת עדיין, לא בטוחה. אם כן והוא בכל זאת הצליח לינוק כמה טיפות, האם יכול להגרם לו נזק? מה מומלץ לעשות במצב כזה?
לקריאה נוספת והעמקה
חל איסור להניק בזמן לקיחת הטיפול. יש להפסיק את הטיפול ולפנות לרופא מטפל.