המשך לשאלתי בענין מכשירי מסג לפנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה לך על תשובתך. שאלת ואוסיף - אני בת 80. הבינותי לגבי הroller אבל שאלתי מה דעתך על מכשיר newa שם אין מחטים אלא חום ועוד משהו (לייזר? לא זוכרת) ועושים עם זה מסג על הפנים. מאד אודה לך אם תביעי דעתך על מכשיר זה. הוא עולה כ 1600ש'ח, לא זול, אבל ניתן להתנסות של 3 חדשים.... תודה עדנה
לקריאה נוספת והעמקה
בגילך איני חושבת שמכשירים אלי יעשו מספיק שיפור. יש לגשת לבדיקה רופא המתמחה באסתטיקה. רק לאחר בדיקה יוכלו להמליץ על טיפול עבורך. ניתן לגשת לכל רופא המתמחה באסתטיקה / לקבוע למרכז המשולב לאסתטיקה בבית חולים איכילוב בטלפון 03-6972424. בהצלחה,