חתך באצבע שלא מגליד ונפתח מחדש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
Aלום, יש לי חתך שאין לי מושג ממה נגרם. זה בכרית האצבע מהצד הפנימי של כף היד. הזה נראה חתך כמו סכין. מה שקורה הוא די עמוק. מתרפא והעור נהיה רגיל ואז שוב זה מתבקע באותו מקום. בגלל שזה באצבעות היד הדומיננטית זה כואב ומפריע. מה ניתן לעשות? אני כבר לפחות מפברואר עם הסיפור.. שאר היד תקינה.
בתקופה האחרונה לאור הקורונה ושטיפות ידים מרובות הרבה אנשים סובלת מפריחה על פני כפות ידים שעלולה לגרום גם לסדקים כואבים. במקרה שלך מדובר על איזור ספציפי עם אותה התלונה ולכן יש לגשת לבדיקת רופא עור לוודא שלא מדובר בגורם אחר האחראי להופעה של החתך. בהצלחה,