שריטה ואדמומיות באיבר המין
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בן 50, לפני כשבוע הופיע לי מעין אדמומיות על איבר המין, היא שטוחה לגמרי. נראה כאילו יש שם שריטה דקיקה. אני מאונן על יבש אז זה קרה כמה פעמים בעבר. (לא קיימתי יחסי מין מספר חודשים ולפני זה רק עם קונדום עם בת זוג קבועה). הבאסה, שזה כאילו לא עובר, השתפר קצת ופחות אדמומי, אבל עדיין קיים. מה ממליצה למרוח? מצ"ב תמונה. (התמונה רק מראה את המקום האדמומי משהו ) תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
ממליצה לגשת לבדיקת רופא, לא ניתן להמליץ על טיפול רפואי ללא בדיקה. בהצלחה,
היי, התור לרופא עור עוד כמה ימים. זה כבר עבר לי, עדיין צריך ללכת ? תודה, רונן