צלקות בבטן- מה אפשר לעשות?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בת 24 וכשהייתי קטנה יותר הייתי מגלחת חלק מהבטן התחתונה (אין הסבר חכם למה עשיתי את זה באמת). עד לא מזמן הייתי מוציאה את זה עם שעווה או פינצטה. התחילה לי בשנה האחרונה צמיחה של שיער הפוך באיזור, זה גורם לגירודים, פצעים קטנים ונהיו לי שם כתמים מעין צלקות. שמתי כמה פעמים משחת ג'ל נגד צלקות (קלו קוט) שהייתה לי וזה לא יותר מידי שינה משהו. יש משהו אחר שאפשר לעשות אם זה? או אולי לשים בתדירות יותר גבוהה את המשחת ג'ל? תודה רבה
ממליצה לקבוע תור לד״ר אופיר ארצי, מנהל המרכז המשולב לאסתטיקה בבית חולים איכילוב. הוא מתחמה בטיפול בצלקות. אפשר לקבוע תור בטלפון 036972424 בהצלחה,