רוזיצאה וריח רע מהקרקפת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בתי בת ה17 סובלת כבר מספר שנים מפצעי בגרות בנוסף יש לה ריח מאוד לא נעים מהקרקפת. הלכנו למספר רופאי עור שנתנו מרשמים לשמפויים מיוחדים לסבוריאה (סבוכל ונגזרותיו) הדבר לא עוזר למרות שניסינו סוגים שונים נודף מראשה ריח חזק של נפט שנדבק גם לבגדים למצעים דבר זה מפריע ומונע ממנה להתקרב לאנשים . כמו כן מטופלת אצל קוסמטיקאית יש תקופות שמצב העור נראה יותר טוב אך הוא חוזר שוב לפצעונים ואדמומיות. הקוסמטיקאית הפנתה אותה למכון קוסמטיקה לבדוק האם יש לה מחלת עור בשם"רוזיצאה". ברצוני לדעת האם רופא עור יכול לאבחן ולתת טיפול מתאים במידה ויש לה מחלה זו או שהטיפול נעשה רק עי משחות שאינן רפואיות? ב. האם יש טיפולים נוספים, אחריםבנושא (היות שהשמפויים לא הועילו) שניתן לעשות בנושא הריח/ הסבוריאה מהקרקפת ? תודה מראש ורד
בנוגע לקרקפת ממליצה לפנות למרפאת שיער בבית חולים איכילוב. ניתן לקבוע תור ב03-6974000 / 03-6973585. בנוגע לרוזציאה, רופא עור בהחלט יכול לאבחן ולטפל וכך גם בפצעי בגרות. ממליצה לגשת לבדיקת רופא עור על מנת לקבל אבחנה וטיפול. בהצלחה,