נפיחות עקב זריקות adcortyl
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 67 בריאה לא נוטלת תרופות ב״ה . לפני שבוע אובחן אצלי frontal fibrosing עקב מספר קרחות בקו השיער הקדמי . קיבלתי זריקות adcortyl . 10mg אני בדיאטה כשלושה חודשים ומקפידה מאד , בשבוע האחרון אני מרגישה נפוחה בפנים וגם קצת בגוף . עליתי קצת במשקל האם זאת יכולה להיות תוצאה של הזריקות ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
Triamcinolone -adcortyl הינו סטרואיד ולכן יכול לגרום לתופעות לוואי שתיארת (למרות שלרוב לא יגרמו תופעות לוואי אלו מטיפול בהזרקה מקומית). ממליצה לגשת לרופא שטיפל בך. בהצלחה,