קמטים בצידי העיניים גיל 17
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נהיה לי קמטי צחוק/רגלי תרנגולת (איך שלא קוראים להם) בצידי העיניים ואני רק בת 17 מה לעשות? יש דרך להעלים אותם שהיא לא בהזרקות?
לקריאה נוספת והעמקה
גיל 17 הוא גיל מוקדם לכל הדעות להתחיל להזריק. אני מאמינה שהקמטים מופיעים רק כשאת צוחקת ולא כשאת במנוחה ולכן לא הייתי עושה שום דבר בגילך הצעיר. ממליצה להקפיד על קרם לחות טוב וטיפול פנים אחת לכמה חודשים. בעתיד (הרחוק) ניתן יהיה לגשת לרופא המתמחה באסתטיקה לייעוץ. בהצלחה,
למה זה נהיה ומה אני יכולה לעשות חוץ מלהזריק כמובן איזה קרם שעוזר?