קרם אדאפרין קבלת תשובה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אפשר לקבל תשובה?
Adapalene 0.1% הינו תכשיר מקבוצת הרטינואידים, דור שלישי. תכשיר זה לרוב ניתן לטיפול באקנה. מבחינת FDA האינדיקציה היחידה לטיפול בתכשיר זה היא אקנה. בשימוש יתר בתרופה זו לא יתקבלו תוצאות טובות או מהירות יותר ומאידך עלולים להופיע סימנים אדומים, גירוי, קילוף ואי-נוחות. אין להשתמש בתכשיר מעבר לשישה חודשים רצופים. וחשוב מאוד לציין כי חל איסור לשימוש בתכשיר זה בעת הריון או הקנה. רטינואידים אחרים ניתנים בתדירות יותר גבוה לטיפול בקמטים והצערת העור כגון קרם / ג׳ל רטוויט. מאחר ולא נמצא כעת בשוק בארץ ניתן לגשת לרופא עור לקבלת מרשם ברקיחה, לאחר מספר ימים יכינו לך תכשיר המיועד ספציפית לעורך.