יובש בשפה התחתונה שלא עובר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, כבר שנה וחצי שיש לי יובש ועור קשה בכמה מקומות בשפה התחתונה שלא עובר. ניסיתי למרוח כל משחה ושפתון אפשרי, קיבלתי משחה עם סטרואידים ואפילו קורס פרדניזון(כי היתה החמרה באסתמה), ואין שום שינוי. בערם 70 אחוזים מעור השפה התחתונה הוא עם הרבה חתיכות עור לבנות קשות ויבשות. האם ישנו פילינג כימי שניתן לעשןת על מנת לקלף את העור הקשה? ובכלל, האם העור הזה לא אמור להתחלף מתישהו? כי זה לא נראה שהוא מתחלף... תודה מראש
לא ציינת את גילך אבל ישנו מצב רפואי שנקרא actinic chelitis שאופייני אצל מבוגריים בהירי עור ומופיע בעיקר על פני השפה התחתונה. ממליצה לגשת לרופא עור לוודא שזה לא המצב, רק בבדיקה גופנית יוכלו להמליץ על המשך בירור וטיפול. בהצלחה,