שימוש בשמן תינוקות לעור יבש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם מותר להשתמש בשמן תינוקות לעור הפנים?- עור יבש. הבנתי שזה פרפין נוזלי שמצוי גם בווזלין. האם רצוי למרוח ווזלין או שמן תינוק על עור גוף ממש יבש- אישה בת 80. קיבלה קרם מקופ"ח אך אין שינוי . האם זה מונע מהעור לנשןם? האם החומר מסרטן?
לקריאה נוספת והעמקה
אם קיבלתם קרם מרופא והטיפול לא עזר יש לגשת לבדיקה חוזרת. בעור יבש לרוב מטפלים בקרם לחות באופן תדיר. במקלחת ניתן להשתמש בשמן תינוקות כתחליף לסבון. מאחר ומדובר בשמן תינוקות התכשיר נבדק, הוא לא היה נמכר ומשווק אם היו בו חומרים ידועים שגרומים לסרטן. בהצלחה,