עקיצות מרובות מים המלח
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יום שבת הייתי בים המלח ועקצו אותי חרקים קטנים ממש שעקיצתם כואבת . בוקר למחר יצאו פצעים מאוד מגרדים ואף כואבים בכמות של מעל 50 עקיצות . קודם כל רציתי לשאול מה ניתן לעשות להקל ? אני מפחד שמדובר בזבוב החול
לקריאה נוספת והעמקה
יש לגשת לבדיקת רופא עור. אם אתה לא מצליח לקבוע תור תגש לרופא משפחה לקבלת טיפול ראשוני וקבלת הפנייה דחופה לרופא עור. בהצלחה,
לקנות פניסטיל ג'ל- משחה למריחה זה ללא מרשם רופא. טוב גם למדוזות. זה מכיל אנטיהיסטמינים שמרגיעים את העקיצה וכל התגובה של העור.