דרמקומבין ..........
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
משתמש בדרמקומבין בפנים בגלל סבוראה. מעגל טיפול נמשך כ-4 ימים. ואז הפסקה של כ-5 ימים ושוב צריך לחזור לטיפול. אמרו לי שאסור שימוש ממושך. האם הפסקה כנ"ל קוטעת את הרצף שנקרא שימוש ממושך ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
דרמקומבין מכיל סטרואיד בעוצמה בינונית. ישנה עדיפות לשימוש בפנים בתכשירים אחרים עם סטרואיד בעוצמה חלשה יותר כמן הידרואגיסטן. ניתן וגם עדיף להשתמש בתכשירים שלא מכילים סטרודאידים כמו קרם ניזורל. בכל מקרה שימוש של 4-5 ימים עם הפסקה של 5 ימים אינו מומלץ. עלולות להתפתח תופעות לוואי כמו הופעת כלי דם, דיקןק של העור וכו. ממליצה לגשת לרופא עור לקבלת טיפול חלופי