נקודות לבנות בולטות בזמן שימוש בקלו וט
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור, בני בן השנתיים נשרט שריטה יחסית עמוקה בלחי לפניי כשלושה-ארבעה חודשים. לפניי כחודש וחצי התחלתי שימוש בקלו קוט. על הצלקת צמחו נקודות לבנות בולטות. מצ"ב תמונה. הפסקנו את הטיפול. קבעתי תור לרופא עור, אך עליי להמתין כחודש. אשמח לשמוע את דעתך. מה הנקןדות הללו? יכול להיות שהקלו קוט הזיק לו? מה היית מציעה לעשות? תודה רבה, ענבר
ממליצה לקבוע תור לפגישת ייעוץ עם ד״ר ארצי במרכז המשולב לאסתטיקה בבית חולים איכילוב. ד״ר ארצי מתמחה בטיפול בצלקות ואני בטוחה שהוא יוכל לעזור. טלפון 03-6972424 בהצלחה