לק ג'ל לאחר פטריות בציפורניים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כמה שנים היו לי כמה פטריות בציפורניים של הידיים. לקחתי כדורים וזה עבר אבל עדיין יש בי את החשש שזה יחזור. אני כל הזמן רוצה לעשות לק גל אבל חוששת מכך שהפטריות יחזרו כי אולי הציוד של הקוסמטיקאית לא הגייני. האם כדאי? ובכלל האם זה יכול לחזור? אשמח לתשובה מפורטת
לקריאה נוספת והעמקה
פטרת בציפורנים בהחלט יכולה לחזור ואחד המקומות שבהם נדבקים בפטרת זה בעת ביצוע פדיקור / מניקור. ניתן לקבל טיפול מונע בטיפות אגיספור (טיפה על כל ציפורן) באופן קבוע ובוודאי סמוך לפדיקור / מניקור. בנוסף יש לבחור קוסמטיקאית שאת סומכת עלייה ולוודא שהכלים עברו חיטוי. בהצלחה,