הידיים בתקופה הזאת הנוכחית
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בכל הכבוד- עם התקופה הזאת שאומרים כל הזמן לשטוף ידיים - יש לי סבוריאה באופן כללי, איבחנו גם אטופיק דרמטיטיס, בכל אופן - הידיים שלי כל הזמן יבשות, פצועות, מדממות. איך אני פותר את הבעיה הזאת? זה מציק!
בתקופה זו חשוב להקפיד לשטוף ידים אך השטיפות החוזרות אכן גורמות לייבוש העור. עור אטופי נוטה ליובש עורי עוד יותר ולכן השטיפות הרבות עלולןת לגרום לאקזמה בכפות הידים שאתה מתאר. ממליצה ללכת לרופא עור על מנת לקבל טיפול כעת למצבך. לאחר מכן יש להקפיד לשטוף ידים עם סבון שמתאים לעור אטופי ולהקפיד למרוח קרם לחות באופן תדיר. שימוש תדיר בקרם לחות יעזור למנוע חזרה של האקזמה. בהצלחה