קרם הגנה כששמים מסיכה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מסירה שיער בפנים בשיטת Ipl בחלק התחתון של הפנים ואני מקפידה לשים קרם הגנה לפני יציאה לשמש ולחדש כל 3-שעות. עכשיו בגלל הקורונה כל פעם שאני בשמש אני עם מסיכה.האם היא מגינה על האיזורים שמכוסים כמו קרם הגנה כך שאין צורך לחדש אותו כל כמה שעות?
לקריאה נוספת והעמקה
מתנצלת שלא הייתה תשובה קודם לכן, הפורום היה סגור לפעילות למשך מספר שבועות. ניתן להשתזף גם תחת בגדים וגם תחת המסכה (אם כי לא באותה העוצמה). לאור זאת אני ממליצה להמשיך למרוח קרם הגנה ולחדשו כל 3-4 שעות בכדי למנוע הופעת פיגמנטציה באיזור.