התייעצות לגבי גרד בעור לילד בן 5
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, לבן שלי יש גירודים שבאים והולכים. האם זה אוטופיק? לבן השני שלי יש וזה לא ממש אותו דבר. ניסיתי למרוח אלקום ומוסטלה שעזר קצת אבל שוב חוזר מה זה יכול להיות?
מצרפת קובץ שוב פעם
מתנצלת שלא הייתה תשובה קודם לכן, הפורום היה סגור לפעילות למשך מספר שבועות. לא ניתן לאבחן בעיה רפואית על סמך הסיפור בלבד וללא בדיקה גופנית. יתכן שמדובר באטופיק דרמטיטיס אך ישנן אבחנות רבות אחרות. כמו כן טיפול באלוקום בהחלט יכול לעזור לאטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור) אבל יש למרוח משחה זאת בהתאם להוראות מדוייקות של רופא. במידה ועושים שימוש תדיר לטווח ארוך עלולות להתפתח תופעות לוואי עוריות. ממליצה לגשת בהקדם לבדיקת רופא עור. ניתן לקבוע תור למרפאת עור ילדים במוסדנו בטלפון 03-6974000