רוקוטאן ומשחה.
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני לוקח רוקוטאן כבר כמה חודשים יש לי כויה בפנים עוד מלפני שלקחתי רוקוטאן והיא השאירה אדמומיות המליצו לי טיפול בקלו קוט יש האפשרות למרוח קלו קוט בפנים בזמן לקיחת רוקוטאן או שאסור
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה על ציקלפסט באופן עם הגנה של 50 של חברת לרוש פוזה המשקם את העור ומכיל הגנה מפני השמש. בהצלחה!
בדקתי על סיקאפלסט באום B5 SPF50 כמו שהמלצת לי הכוויה שלי באזור השפם כולל איפה שהשפם ורשום יש להימנע מאזור השפתיים אשמח לשמוע מה עלי לעשות אם אני קונה ולא נותן לזה לגעת לי בשפתיים זה בסדר? או שעדין זה בעיתי לי?