המלצה על קרם גוף ושאלה לגבי המשך טיפול
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני משתמשת בג'ל אנטיביוטי לטיפול בפוליקוליטיס וכן בסבון דרמקסול. הבעייה שזה גורם לתחושה קשה של עקצוצים בעור וגרד. מניחה שזה בגלל שזה מייבש את העור. אפשר למרוח במקביל גם קרם גוף ואם כן אשמח להמלצה איזה קרם גוף מומלץ (אם יש כמה מומלצים). קיבלתי את הטיפול ל-30 יום והם נגמרו. חל שיפור משמעותי אך לא נעלם עדיין לגמרי. ניסיתי לפנות לרופאת עור לשאול כמה זמן עוד אפשר להמשיך בטיפול הזה עד שזה יעלם, אך בגלל המצב הרופאה לא עובדת ורק מעבירים אותי מאחד לשני מבלי לתת לי תשובה. כרגע אני עדיין ממשיכה עם זה (לצערי על דעת עצמי כי אין לי את מי לשאול). זה בסדר? כמה זמן מעבר ל-30 יום אפשר להמשיך עם הטיפול הזה? תודה
שלום, אין בעיה להשתמש בטיפול אנטיביוטי מקומי לאורך זמן, כל עוד עד פצעים. לגבי קרם לחות ממליצה על תחליב אדרמה. בהצלחה!