ייעוץ בנושא פצעים וסבון אנטויבקטריאלי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב, היו לי פצעים לאורך השנים באזור המפשעה שמשאירים צלקןת כשהם מתפוצצים רופא העור המליץ לי להשתמש בסבון אנטי בקטריאלי, כך אני כבר עושה במשך חצי שנה ויש שיפור, תחילה לא היו פצעים אבח עכשיו בגלל שבועות השטח הרבים בצבא קיימים פצעים אך הם לא גדלים לממדים גדולים ולכן משאירים צלקת זניחה הרוקחת אמר לי שיש שם חומר של טריקוזלין ושהוא מסרטן האם לפי שיקול דעתך קיימת מניעה להשתמש בו לאורך זמן באופן יומיומי ? ואם לא איזה תחליף אשים ?
לקריאה נוספת והעמקה
אין בעיה עם טריקלוזן ממליצה על סבון דרמקסול שמיועד לגוף ולפנים ואינו מייבש את העור. בהצלחה!