טיפול בפוליקוליטיס בגב
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני מס' חודשים הגעתי לרופאת עור בשל פריחה בגב (נק'אדומות). הרופאה אמרה שמדובר בפוליקוליטיס ורשמה לי erythromycin sol 2%. בדקתי וראיתי שזה דלקת של זקיק השערה אז תהיתי איך זה יכול להיות זה, שכן אין לי שיערות בגב. פניתי לרופאת עור אחרת וגם היא אמרה לי שמדובר בפוליקוליטיס ורשמה לי את אותה המשחה (האקנתרים). כעת שאלתי בפורום של רופאת עור שאלה לגבי המשחה ושם קיבלתי תשובה כי קיבלתי משחה לאקנה ושהיא אינה מיועדת בכלל לפוליקוליטיס. הייתכן ששתי רופאות עור שונות טועות או שבאמת התמיסה הזו היא כן לפוליקוליטיס ובפורום קיבלתי תשובה שגויה? כמו-כן אשמח לדעת האם פוליקוליטיס מדבק? זה יכול להתפשט לעוד אזורים בגוף? כמה זמן אחרי תחילת הטיפול באקנתרים אמורים לראות שיפור? מתי זה אמור להעלם? תודה
שלום, שני התכשירים טובים , מעדיפה הדרך כלל לתת ג׳ל זינדקלין למטרה זו. במידה ואין שיפור, ממליצה על טיפול בכדורים. ממליצה לשלב טיפול בסבון דרמקסול. לא מדבק. בהצלחה!