פס שחור לאורך הציפורן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אחרי שהורדתי את הלק ג'ל רריתי שנהיה היה לי פס שחור לאורך הציפורן שהוא מהחלק העליון דל הציפורן והגיע עד לחצי שלה. הלכתי לרופא עור והוא אמר לי שזה לא סרטן אבל לא ידע להגיד לי מה זה עכשיו הצלחתי לגזור את כל הפס ואין לי כלום על הציפורן וכשגזרתי אותה ראו שיש על הציפורן הגזורה את הפס השחור הזה.. זאת אומרת שזה לא היה על העור שלי או משהו מה את חושבת שזה? עשיתי טעות שגזרתי? אם זה היה מלנומה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, רושם כי זהו ממצא שפיר, בכל אופן ממליצה להיבדק אצל רופא עור בהצלחה!