פילנג לפנים בלייזר...
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, האם לייזר פרקציונלי, זה השם לטיפול בשכבת הדרמיס העמוקה של העור? האם זה הטיפול שממצק את העור? והאם הוא שווה ערך לפילנג בינוני כימי? האם מצריך השבתה בבית כי העור יהיה עם כוויה? או שחוזרים לשיגרה. שאלה אחרונה: האם כדאי לעשות במסגרות קופ"ח ובית חולים איכילוב או אצל רופא פרטי? מה ההבדל? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לייזר פילינג עם מקטעים של עור בריא, ישנם הרבה סוגים של לייזר מסוג זה. איני יכולה להמליץ היכן. הזמן החלמה משתנה ממטופלת למטופלת בין 14 שבועיים למספר חודשים .