לפני כמה חודשים שהורדתי את הבנייה נהיו לי בכמה ציפורניים פסים לאורך
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני חודשיים התחילו להיות לי פסים בשלוש ציפורנים לאורך והציפורן גודלת ומיתפצלת באותה נקודה מימה זה נובע?הייתי עם בנייה המון שנים ורציתי לדעת אם אפשר לבנות על הציפורן)?אשמח לתשובה..תודה מרטש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, בהחלט עשוי להיות משנית לבניית ציפורניים. ממליצה לעשות הפוגה ולהשלים משטח ותרבית לפטרת. בנוסף ממליצה להשלים תפקודי תריס, חלבון, ברור אנמיה. בהצלחה!
תודה על תשובתך🙏🏼מצרפת תמונה שתיראי ואולי תרגיעי אותי שזה לא חמור , תודה רבה