Curatane- רואקוטן לפנים לטיפול אקנה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם קיים רואקוטן כזה בלבד קפסולות עם נוזל בפנים? הרופא עור רשם לי ואני לא מסוגלת לבלוע!! גוזרת ובולעת את הנוזל שבפנים. אין רואקוטן לאנשים שלא מסוגלים לבלוע או לפחות כדור שאפשר לחתוך או לרסק?
לא, יש נגזרות של רטין איי בקרם כגון רטוויט או אדפרין אך יעילותם נמוכה ביחס לטיפול פומי בקיורטן.
וזה שאני גוזרת ומוציאה הנוזל מבפנים זה בסדר? אני לא יכולה אחרת. מה המינון בכלל אני 56 קילו וקיבלתי curatane מג 40
היי ענת, אם לא כתוב בעלון של התרופה את יכולה לשאול רוקח אם ניתן לרסק את הכדור או לא.. בד"כ כתוב בעלון. בהצלחה
באותה הזדמנות שאלה חשובה אני בתהליך של הסרת קעקוע גדול מהיד האם במקביל לנטילת רואקוטן אפשר להסיר קעקועים? תודה