קרם הגנה שאלה נוספת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת האם זה יעיל לשים קרם הגנה בבוקר מתחת לאיפור ולאחר 4 שעות להוסיף פודרה עם מקדם הגנה גבוה? האם זה עושה את אותה עבודה של קרם הגנה?
היי, הכי טוב זה קרם הגנה!!! מאשר איפור עם קרם הגנה ובכל מקרה קרם הגנה מחדשים כל כמה שעות זה לא פעם אחת לכל היום. ביייחוד בקיץ. סתם ליידע כללי... קראתי שהקרמים עצמם מכילים חומרים שיכולים לסרטן או להזיק לעור... מוזמנת לחפש בגוגל. הכי טוב זה כובע ולא להיות בשמש. בהצלחה
קשה לי לענות על השאלה, ישנן חברות שונות , מניחה שחודרות גם את שכבת האיפור . עדיף תמיד למרוח על עור נקי. ישנן פודרות עם הגנה אך חשוב שתהיה חברה דרמוקוסמטית מוכרת כגון: לרוש פוזה, אבאן, וישי וכדומה.