פטרייה חוזרת ונשנית ברגל
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בן 19. יש לי פטריה בין הזרת לקמיצה ברגל ימין שכבר חזרה לי בפעם החמישית תוך 8 חודשים ותמיד באותו המקום בדיוק (חשוב לציין שחוץ ממנה לא הופיעו לי עוד פטריות בכלל). הלכתי כבר כמה פעמים לרופאי עור, כל פעם הביאו משחה אחרת והקפדתי למרוח בדיוק לפי ההוראות ולמשך הזמן שנאמר לי. אך ללא הועיל הפטריה חוזרת וחוזרת כל פעם מחדש בדיוק לאותו המקום לאחר כמה שבועות מסיום הטיפול. האם ניתן להסביר את התופעה שהיא מופיעה תמיד באותו המקום? והאם יש פיתרון סופי לדבר? תודה!
שלום, ממליצה לשקול טיפול בכדורים לאחר השלמת משטח ותרבית לפטרת. פטרת בדרך כלל מערבת אותה ציפורן ויש קשר למרכיב גנטי. יש אנשים שאינם נדבקים אף פעם וישנם כאלו שנדבקים למרות שמקפידים מאוד והשלימו טיפול.