פילינג לאקנה - האם בטוח?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אני בת 23 עם אקנה בינוני. בבירור לגבי אפשרות לנטילת גלולות או רואקוטן. בינתיים אני מטופלת אצל קוסמטיקאית מדי חודש. בדר"כ הטיפול כולל פילינג שהבנתי ממנה שיחסית עמוק. לאחר כיומיים מופיע קילוף שנמשך מספר ימים ואחריו אני רואה הטבה והחלמה של הפצעים הגדולים עליהם הפילינג בוצע. האם יש סיכון בטיפול מהסוג הזה? אני מרוצה מהטיפול בסך הכל, אבל רוצה לוודא שאין איזשהוא נזק לטווח הארוך.. לדברי הקוסמטיקאית, כל החומרים באישור משרד הבריאות. תודה מראש!
שלום, לא מכירה את הפילינג שמשתמשת. לעיתים יש צורך בטיפול אנטיביוטי, מכשור ופילינג הכולל: גליקולית בריכוז גבוה, חומצה אצטית טרי כלורית בריכוז גבוה ורטין איי באחוז גבוה שלא מותרים לשימוש על ידי קוסמטיקאית.