מה שמה של תערובת קליגמן?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני גרה בארה ב ומנסה לחפש פורמולת קליגמן כפי שהציע רופא עור מישראל. מה שמה של התערובת הזאת באנגלית? האם זה Tri-Luma או אחר?
השם נקרא גליקמן גם באנגלית
אכן זה מוכר בארה״ב כפורמולט קליגמן, אך אין פה משחה בשם הזה. רופא העור שלי לא הציע אותה אלא ״ הידרוקינון וטטאין A. כששאלתי לגבי קליגמן הצוות היה צריך לברר וחזר אליי עם שתי תשובות: 1) עדיף שארכוש את הרכיבים בנפרד וארקח את התערובת לבד או אמרח כל משחה בנפרד כששבוע אמרח את הקורטיזון ושבוע לא. 2) Tri-Luma היא משחה דומה לדבריהם אך הם פחות ממליצים כי הם לא אוהבים את העובדה שיש בזה קורטיזון שנמרח על הפנים כל יום בלי הפסקה לשלושה חודשים. מבדיקה אישית שלי הרכיבים הם לא בדיוק של קליגמן. אשמח לשמוע את דעתך לגבי כל אחת מהאופציות.