פטריית קנדידה ואתליט פוט
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני סובלת מאסטמה של העור מילדות, ולאחרונה אובחנתי עם פטרית קנדידה בציפורניים ואתליט פוט בעור הכפות רגליים. עקב אבחון מאוחר הפטריה התפשטה לגפיים התחתונות , לגב ולזרועות. קיבלתי מרשם לאיטרנול 100מג , 2 בערב 2 בבוקר למשך שבוע, הפסקה של 3 שבועות ואז עוד 2 מחזורים. בינתים אני סובלת מגרד בלתי נסבל בכל הגוף. תוך כמה זמן ארגיש שיפור במצב העור? אני מיואשת תודה
לקריאה נוספת והעמקה
גרד בגוף עשוי להיות רגישות , תופעת לוואי של התרופה. ממליצה לפנות לרופא עור מטפל להפסקת או החלפת התרופה.