מריחה שניונית של ליקלייר לאחר שלושה ימים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אובחנתי עם סקביאס ולפני יומיים (רביעי) מרחתי ליקלייר. היום (שישי) התחילו לגרד לי מאוד שני מוקדים, אחת במותן ואחד בצוואר. זה בסדר למרוח את המשחה שוב? או לפחות נקודתית על שני האיזורים האלה?
לקריאה נוספת והעמקה
יש להיצמד להוראות על פני העלון , פעם בשבוע מהצוואר ומטה. ניתן למרוח ביי הטיפולים קרם יורקס בשילוב בטאקורטן המקל על הגרד מאוד כולל אנטי היסטמיניקה. בהצלחה!
אפשר לדעת מדוע? כי כבר מרחתי נקודתית על המקומות שגירדו, לדעתי לא מרחתי כמו שצריך עליהן בפעם הראשונה