טיפול בציסטה על איבר המין - רופא עור איבחן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בימים האחרונים צץ לי גוש קטן על פני עור הפין. בביקור אצל רופא עור הוא איבחן ציסטה (כתוצאה מבלוטה סתומה? מה זה אומר?) ונתן לי תמיסה אקנתרים erythromycin למריחה פעמיים ביום. אומר שזה צריך לעבור תוך שבועיים. אני לא לגמרי שקט עם האבחנה שלו. האם יש סיבה לדאגה? האם לחכות שבועיים? האם ציסטה כזאת היא דבר שכיח? האם זה עלול להסתבך במידה והאבחנה והטיפול לא מדוייקים? אשמח לדעתך. תודה תום
שלום, באזור הגניטלי עשוי להיות ציסטה אפידרמלית או פילרית (של זקיק השיער). מדובר בנגע שפיר שאינו מצריך טיפול. במקרה של דלקת, זיהום , אי נוחות דרושה התערבות טיפולית (טיפול אנטיביוטי או הסרה כירורגית של הציסטה). בהצלחה!