צלקת לאחר ניתוח בבית החזה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני חודשיים הוציאו לי ציסטה חלבית בבית החזה מעל השד. החתך עצמו קטן מאוד אך מסביב יש אדמומיות וכן נפיחות. השתמשתי בג'ל סיליקון בשם סמיוסיל אך הוא עושה לי צריבה ואדמומיות. לכן אני שואלת האם כדאי לעבור לג'ל סיליקון של חברה אחרת? או יש לי רגישות לסיליקון? ומה אפשר כדי להעלים את האדמומיות ולעדן את המקום?
לקריאה נוספת והעמקה
במידה ויש רגישות לסיליקון לא ממליצה על חברת אחרת היות ורוב התכשירים מבוססים על סיליקון. ממליצה להקפיד על קרם הגנה . ניתן לפנות ליעוץ אסתטי לשיפור מרקם הצלקת . בהצלחה!