סבוראה בצדדי הפנים ליד האף.
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התחילה לי אדמומיות בפנים אחרי הטיול בדרום אמריקה לפני 3 שנים האדמומיות לא הייתה כזו נוראית ולאט לאט השתפרה עם משחות. בסופו של דבר המשחות הפסיקו להשפיע והרופא נתן לי ללא ידיעתי משחה עם סטרואידים. שבה השתמשתי במשך 9 חודשים on and off עכשיו המצב שלי הרבה יותר חמור, הפסקתי להשתמש במשחה לפני שלושה שבועות. והמצב החמיר משמעותית. עכשיו הוא בערך על אותו מצב. לא משתפר ולא מחמיר. אני מנסה כמה דברים, בתקווה שאמצע איזו תרופת פלא..... נמאס לי מרופאים וממשחות. הפנים שלי מאוד חשובות בשבילי בגלל שאני איש מכירות, אז כרגע אני לא עובד ואין לי ביטחון לעבוד בגלל שאני לא מצליח להתגבר על זה. אין לי שאלה ספציפית, מה שראיתם נכון לענות עליו הוא ברכה בשבילי. אצטרף תמונה.
היי לא מצליח להוסיף תמונה משום מה.